Selasa, 8 Disember 2015

TAKKAN KU LEPASKAN DIA




penulis ni baru sahaja mendapat tempat dihati saya tau...

kisahnye sebab die inbox fb saya dan cerita pasal buku die...


harga dah la murah..
rasenye tak ada masuk bookstorepon buku die nih..
( tak tahulah masa akan datang )

so why not saya beli...

memang berbaloii abis...
saya baca non stop dan gelak sorang2x sebab kelakau
boleh hilangkan stress

ni pulak novel yang bakal diterbitkan tak lama lagii

ENJOY :)





Pernah baca tak kisah wanita yang didera suami, masih lagi mahu hidup bersama lelaki yang menderanya? Pernah tak tertanya-tanya apa sebabnya?


jangan mare imaginasi penulis je yerrr

teaser :-

Dengan bersusah payah seluar jeannya ditarik ke atas. Berkerut-kerut mukanya menahan kesakitan. Sebelum Badrul datang balik untuk menyambung serangan, Erin bangun dan duduk di atas katil. Diperbetulkannya blaus kesayangan yang koyak rabak. Sebelah tali baju dalamnya putus, menyerlahkan sebahagian buah dada kirinya. Ternampak percikan darah bercampur liur bertompok pada dada dan juga pada blausnya. Erin larikan mata. Tidak sanggup tengok. 
Dia bangun dan berjalan pantas menuju ke bilik air tanpa menghiraukan kesakitan yang menggigit. Selama ini dia tidak pernah mengunci pintu bilik air semasa mandi. Badrul pun tidak pernah. Mereka bebas keluar masuk semasa salah seorang daripada mereka sedang mandi. Tetapi petang itu, dikuncinya pintu bilik air itu dari dalam. Takut Badrul menyerangnya lagi meskipun dia tahu tidak ada gunanya dia berbuat begitu. Badrul, bila mengamuk, pintu bilik kebal pun boleh dipecahkannya.




nak tahu macam mana berakhirnya cerita yang sadis ni ??

sila pm saya cepat - cepat okay...

013-9194486

Tiada ulasan:

Catat Ulasan